Registrering af reelle ejere
21-05-2017

FarPay

FarPay og Foreningen Freelance Bogholdere indgår samarbejdsaftale

black-and-white-studio-shot-of-hands-holding-jigsaw.jpg

Som medlem af FFB kan du nu opnå store fordele, når du tegner et abonnement hos FarPay. Bl.a. får du de første tre måneder gratis og efterfølgende fordelagtige betingelser, så du også kan tilbyde dine kunder attraktive abonnementsbetingelser hos FarPay.

Hvis du ikke kender FarPay, så kan du her læse om, hvordan du som bogholder kan automatisere en række manuelle arbejdsprocesser i forbindelse med håndtering af dine kunders fakturerings- og betalingsdata.

Det helt unikke ved FarPay løsningen er, at med en enkelt online integration mellem bogføringssystemet og FarPay, kan dit debitorbogholderi være ajour hver eneste dag, uden at du skal løfte en finger.

Ved at automatisere en række manuelle arbejdsgange sparer du som bogholder en masse ressourcer og kan betjene flere kunder, fordi du får frigivet mere tid. Samtidig minimeres risikoen for fejl.

Sådan fungerer FarPay

Alle udgående fakturaer og betalingskrav sendes automatisk via FarPay enten som faktura til kunden og/eller som automatisk betalingskrav, uanset om det er til Betalingsservice, MobilePay, Leverandørservice eller kortbetaling. Dermed sikres at kunden både får selve fakturaen og at eventuelle automatiske betalinger gennemføres, uden at der skal gøres andet end at fakturaen bliver bogført på kunden.

FarPay håndterer også automatisk overvågning af fakturaer og udsendelse af rykkere ved manglende betaling, så sparer mange timers kedeligt og administrativt arbejde.

FarPay automatiserer indlæsningen af indbetalingsposteringer til kassekladden, så disse automatisk kan udlignes på debitor og faktura, og med en sumpostering er det meget nemt at afstemme banken.

Udover alt dette, giver FarPay via online integrationer dine kunder adgang til alle typer betalingsløsninger.